28.8.06

ημιτελής βρώμικος ύπνος το βλέπω στα σεντόνια μου που μιμούνται τις γραμμές της παλάμης μου κάθε πρωί τσαλακωμένα κι όλο υποσχέσεις ιδρωμένα όνειρα από το κυνηγητό σαρκοβόρος αδένας
ανήμπορος


θέλω να είμαι καλός δίχως να 'μαι απαραίτητα καλός σε κάτι


θέλω να 'μαι γερός και να γαμιέμαι άφοβα

θέλω να κλαίω απ' τη χαρά μου και να μη δείχνω έλεος

θέλω να ψηλώσω 4 πόντους

θέλω να γαμιέμαι άφοβα και με έρωτα

θέλω να τα πιω

θέλω να αποκτήσω συνήθειες που να μην γνωρίζει κανείς ότι έχω

θέλω πιο λευκά δόντια

θέλω περισσότερα αναπάντητα γιατί και λιγότερα ανεκπλήρωτα όνειρα

θέλω να γαμιέμαι άφοβα και χωρίς έλεος

θέλω φιλιά στο λαιμό και στο χαμόγελό μου

θέλω συντροφιά

θέλω σιγουριά

θέλω να γαμήσω το άπειρο τα όρια και τις αναστολές μου

θέλω να αγαπηθώ και την επόμενη μέρα να σακατευτεί η μούρη μου

θέλω να γαμιέμαι άφοβα και να κοιμάμαι γαλήνια

3 Comments:

Blogger Ο Καλος Λυκος said...

to indeed be a God...

28/8/06 15:32  
Anonymous Anonymous said...

δσφ

28/11/06 19:52  
Blogger I have been here before said...

???

28/11/06 21:13  

Post a Comment

<< Home