27.9.06

1)

δε γνώρισα κανέναν
γνώρισα εμένα
φόρεσα
τους ξετσίπωτους στόχους μου
και στάθηκα μπροστά τους
τίποτα -αλήθεια τίποτα
επειδή μου μοιάζω στις λάθος φωτογραφίες
επειδή πουθενά δε θα πάω με αυτές
εδώ θα μείνω καουμπόης
πίσω απ' το φράχτη θα 'μαι
ματωμένος
και τ' άλογο μου θα μαστορεύει
μες στο σπίτι.

2)

υπάρχει - έχω ακούσει - ένα ξόρκι.
υπάρχουν χιλιάδες χωριά
και πόλεις αμέτρητες.
ωραία... τι σχέση έχουν, όμως, αυτά,
με το φίλο μου;

3)

οργιάζω εγώ για να οργούν οι άλλοι
πλησιάζω μόνο για να δεις την αγαπημένη σου
οπισθοχώρηση
όμως, θα πάψω. θα το βουλώσω. θα πάψω.

4)

για να μην πεινάσει μέσα μου
η κόρη σου το κάνω μάνα

5)

οι γυναίκες κλαίνε συχνότερα μα κλαίνε λιγότερο

6)

για να το λες εσύ
κάτι θα ξέρω

7)

όχι ρε γαμώτο... στο εφτά κόλλησα;


1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Κι εγώ στο 7 είχα κολλήσει...Συχνά κολλάμε εκεί...Κλείσε τα μάτια κρατήσου απο τα μαλλιά μου..Εγώ έφτασα ήδη στο 9

28/9/06 01:02  

Post a Comment

<< Home