10.9.06

στα όνειρα μου δε μιλώ. ανοίγω το στόμα και βγαίνουν
μεγάλες και μικρές φουσκάλες γεμάτες γράμματα, λέξεις,
σημεία στίξης, φταρνίσματα, ήχους. θολές μπουρμπουλήθρες
σκάνε στον τοίχο, στις γωνίες των επίπλων, κάποιες κυλούν
στο πάτωμα και σέρνουν μαζί τους τη σκόνη, τα ψίχουλα,
τις στάχτες, τις τρίχες και σπάνε διαλύονται κάπου κοντά
στο παράθυρο σιωπηλά.



στα όνειρα μου δε μιλώ.
κι ούτε φουσκάλες, μπουρμπουλήθρες,
ούτε τραγούδια, ούτε φυσαλίδες, τίποτα.
στα όνειρα μου δε μιλώ. μόνο φοβάμαι και κλαίω.

1 Comments:

Blogger Y.K.M.T. said...

όνειρα ετοιμάζομαι να δω
τα βλέφαρά μου κλείνουν
καθώς με πλημμυρίζουν
οι ήχοι της νύχτας

και οι ήχοι από το ραδιόφωνο
τα πλήκτρα του πιάνο
το κλάμα του βιολιού
και τα παράσιτα

η νύχτα είναι δροσερή
κρύες σταγόνες από αέρα
κυλάνε σε όλο μου το σώμα

χαϊδεύω το πρόσωπό μου
ποιος είμαι;
θα παίξω παντομίμα
θα ψάξω να βρω ποιος είναι

το σώμα μου με προδίδει
πάλι κρυώνω
πάλι νυστάζω
ακούω μια κιθάρα και ταξιδεύω

ζωγρφίζω σε ένα χαρτί
στο χαρτί που τόση ώρα γράφω
που γράφω για να με πιάσει ο ύπνος

καθώς κρυώνω
ακούω πιάνο,βιολί,κιθάρες
και προκαλώ τα όνειρά μου
να με βρουν

τα παράσιτα

10/9/06 04:08  

Post a Comment

<< Home