11.9.06

τα κύματα εγκαταλείπουν την ακτή τα πουλιά σκάβουν λαγούμια ρίζες πετάγονται από τα μπουμπούκια παίζουμε τώρα εμείς με καρφιά και με ζάρια

τι θέλω εγώ σ' αυτό το δωμάτιο;
παίζουμε τώρα εμείς

με καρφιά
την σκιά και το φως
ΣΚΑΣΕ
άφησέ με. . .

για την αγάπη του θεού σου, άσε με...

δεν είναι μόνο τα κιτρινισμένα μου νύχια/δόντια/σεντόνια/σώβρακα

έτριψα το μπάνιο
βρώμισε
ήρθες
βρώμισα
έτριψα

- κάποιος με βλέπει το ξέρω με βλέπει θα τον πετύχω μια μέρα και θα του χώσω την πιρούνα για τα μακαρόνια στον κώλο θα τον αναγκάσω να μου πει όλα όσα σε είδε να κάνεις/φέρνεις/παίρνεις

γιατί αγάπη μου αγαπιόμαστε;
γιατί σε σέρνω μαζί μου;
πόσο ακόμα πόσα κενά θα γεμίσεις δε χόρτασα ούτε γεύτηκα αυτή την αγάπη

θέλω να φύγεις
τώρα
φύγε
μην έρθεις
ποτέ
φύγε

πες μου αυτό που θέλω να ακούσω παρ'το πίσω γέλα μου θα σε κοιτώ καθώς φεύγεις και θα είναι σαν φως σα να γυρίζεις σαν να σε βλέπω να μεγαλώνεις

σε/ αυτό το πάτωμα γεμίσαμε τα σακουλάκια μας με πόνο
μαζί τα κάναμε όλα
και μόνο εγώ διαλύθηκα
σου λέω

ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ
ΠΕΣ ΤΟ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ ΜΟΥ ΓΑΜΩ ΠΕΣ ΤΟ ΓΑΜΩΤΟ ΜΟΥ ΠΕΣ ΤΟ!!






































































0 Comments:

Post a Comment

<< Home