9.9.06


η αδερφή μου και ο Μιτς

1 Comments:

Blogger I have been here before said...

Η μαμά μου έχει μια κόρη, την αδερφή μου. Η αδερφή μου είναι σχεδόν σαράντα χρονών και ζει στην αφρική. Η αδερφή μου μεγάλωσε στην Ελβετία με τον πατέρα της, τον πρώτο άντρα της μαμάς μου. Η μαμά μου ήταν πολύ μικρή όταν έκανε την αδερφή μου και ίσως λίγο άμυαλη. Ο πατέρας της είχε πεθάνει από χρόνια κι η μαμά της την καταπίεζε πολύ. Ίσως γι' αυτό παντρεύτηκε τόσο νωρίς για να φύγει από το σπίτι της. Όμως όταν η αδερφή μου ήταν ακόμη μικρή, η μαμά μου γνώρισε τον πατέρα μου που δούλευε σε ένα ελληνικό εστιατόριο και τον ερωτεύτηκε. Τα παράτησε όλα και ήρθε με τον πατέρα μου στην Ελλάδα. Με τον πατέρα μου έκανε δύο παιδιά, εμένα και τον αδερφό μου. Εγώ είμαι ο μικρότερος. Η αδερφή μου ερχόταν κάθε καλοκαίρι στο νησί από πριν γεννηθώ. Όταν μεγάλωσε πολύ, άρχισε να έρχεται πιο σπάνια και για πιο λίγο και συνήθως με τον φίλο της που άλλοτε ήταν ο Λούκα, άλλοτε ο Τζιαν Λούκα κι άλλοτε ο Μιτς. Ο Μιτς ήταν ο αγαπημένος μου αλλά αυτοκτόνησε. Η αδερφή μου ήταν πάντα λίγο εγωίστρια κι απότομη με τη μαμά μου και νομίζω πως ήταν έτσι επειδή ζήλευε που έβλεπε πόσο καλή μαμά ήταν η μαμά μου αλλά εκείνη είχε μεγαλώσει μακριά της και την είχε στερηθεί. Όταν η αδερφή μου πριν από τρία χρόνια παράτησε τη δουλειά της στην Ελβετία και πήγε να ζήσει στην Αφρική με τον Κάρλος κι έμεινε έγκυος, η μαμά μου πήγε να τη βοηθήσει. Κι από τότε πηγαίνει κάθε χρόνο και κάθεται εκεί για μήνες για να δει τον εγγονό της και την κόρη της. Κι εγώ χαίρομαι γι' αυτό γιατί τώρα η αδερφή μου μπορεί να έχει τη μαμά της που πάντα ήθελε. Φέτος η αδερφή μου έμεινε πάλι έγκυος όμως στους πέντε μήνες έπαψε να είναι έγκυος γιατί το μωρό στην κοιλιά της ήταν άρρωστο. Είμαι σίγουρος πως χρειάζεται τη μαμά μας περισσότερο απ' οτι την χρειάστηκα ποτέ εγώ.

9/9/06 05:02  

Post a Comment

<< Home