15.10.06


δεν το έχω ξανακάνει αυτό - και δεν ξέρω πώς γίνεται - δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω - κι αν πρέπει εγώ να το κάνω - μην περιμένεις δηλαδή να κάνω την πρώτη κίνηση...

αγόρι μου την πρώτη κίνηση την έχω ήδη κάνει. έχω βγάλει τόση ώρα τον πούτσο μου έξω και στον δείχνω

ναι σωστά - αλλά εγώ δεν ξέρω τι να κάνω - πρέπει να βγάλω και τον δικό μου - πρέπει να έρθω να σκύψω μπροστά σου - έχω και τη τσάντα μαζί πού να την αφήσω θα μου την κλέψουν - είναι τεράστιος ο πούτσος σου - τι πρέπει να κάνω;

πρώτη φορά είπες; δεν είσαι από εδώ;

από εδώ είμαι - δε μένω εδώ - δε ζω εδώ - και δεν ήρθα για να ψηφίσω πριν με ρωτήσεις αν ήρθα γι' αυτό - εσύ από εδώ είσαι;

όχι. μένω τρία χρόνια όμως. κούκλος φαίνεσαι. κατέβασε λίγο το παντελόνι σου.

κρυώνω - δε νιώθω άνετα εδώ - ίσως αν είχα πιει αλλά δεν έχω είναι και νωρίς - δεν περίμενα να υπάρχει τόσος κόσμος εδώ μέσα τέτοια ώρα

θες να πάμε σπίτι μου;

κι αν τελικά εγώ δεν - αν δε θελήσω - αν ντραπώ -

δε χάθηκε κι ο κόσμος. θα πιούμε ένα ποτάκι και του πούστη λίγο το κωλαράκι σου θα με αφήσεις να το δω

όσο άκυρο κι αν θα ακουστεί εδώ πέρα - έχεις και γαμώ τα χαμόγελα - δηλαδή για να το είδα μέσα στο σκοτάδι φαντάζεσαι - εδώ δε βλέπω τον αναπτήρα για να ανάψω - τελοσπάντων - θα χύσεις όπως πας και μετά

έλα πάμε έχω τη μηχανή κάτω

δε βλέπω τίποτα - θα σκοντάψω - καλύτερα περπάτα πίσω μου μην πέσω πάνω σου - προς τα πού πηγαίνω;

θα κατεβούμε όλα τα σκαλιά. έχω παρκάρει απ' έξω ακριβώς.

οκ - στο ξαναλέω δεν υπόσχομαι κάτι - οκ για το κωλαράκι θα σε αφήσω να το δεις αφού το είπαμε - αλλά δεν υπόσχομαι

ναι ναι τα είπαμε αυτά κούκλε μη σε νοιάζει, πρόσεχε τώρα

αυτή εκεί είναι;

ναι

ωχ...

μη φοβάσαι, θα πηγαίνω σιγά. δεν πάμε μακριά άλλωστε.

α, τυχερός - μένεις κοντά - μπαίνεις βλέπεις διαλέγεις παίρνεις φεύγεις

συνήθως κούκλε μπαίνω βλέπω φεύγω. δεν είδες τι γίνεται;

δεν πρέπει να έχεις απαιτήσεις σε τέτοιους χώρους

παντού και πάντα πρέπει να έχεις απαιτήσεις - θες το κράνος;

όχι

κρατήσου. πιάσε με.

---------------------------------------------------------------------------

μαλάκα, τι κουκλί είσαι εσύ; τι σκατά έκανες στο πάρκο;

τέλειο το σπίτι σου

κάθισε έρχομαι. πίνεις ουίσκι;

θα πιω.

νιώσε άνετα. έρχομαι.

---------------------------------------------------------------------------

για πες... τι γύρευε ένα αγόρι σαν κι εσένα στα πουστρόπαρκα;

τώρα...αν σου πω ότι μπήκα για να ακούσω λίγη μουσική στ' ακουστικά και να ηρεμήσω στο σκοτάδι επειδή είχα φρικάρει σπίτι με τις πολιτικές εκπομπές στην τηλεόραση, θα με
πιστέψεις;

αν μου έλεγες ότι ψωνίζεσαι κάθε βράδυ με όποιον βρωμιάρη σου πετά την ψωλή του έξω
δε θα σε πίστευα. οπότε αυτό μπορώ να το πιστέψω.

αλήθεια λέω

είσαι καύλα μωρό. θα γαμάς το μυαλό εσύ πολύ κόσμου.

δεν ξέρω. είσαι ωραίος κι εσύ. είσαι ωραίος δηλαδή.

μικρός ήμουν καλύτερος κι από σένα. τώρα έχω μπαγιατέψει. να με έβλεπες τότε. εκτός κι αν σου αρέσουν μόνο οι μεγάλοι.

δεν έχω τέτοια εγώ. καλό παιδί - καλός να είναι ο άλλος

θα κάναμε τρέλες αν ήμουν νέος. σκατά. δηλαδή μια χαρά, αλλά τώρα που
είναι πιο απελευθερωμένα τα πράγματα πολύ θα γούσταρα να ήμουν στην ηλικία σου και να τα είχα με ένα παιδί σαν κι εσένα, να γαμάμε και να δέρνουμε να τα γράφουμε όλα στ' αρχίδια μας να μας βλέπουν οι παλιοαδερφές στα πάρκα κι εμείς να μην τους δίνουμε σημασία
να πηγαίνουμε εκεί για να πουλήσουμε μούρη για το πόσο γαμώ τους κούκλους είμαστε και να
πηδιόμαστε μπροστά τους, να πηγαίνουμε ταξίδια με ψωρολεφτά της πλάκας με τη μηχανή, να χύνουν οι γκόμενες πάνω τους κι εμείς στ' αρχίδια μας, να συνεχίζουμε - στου διαόλου τη μάνα θα σε πήγαινα μικρέ με τη μηχανή και θ' αράζαμε εκεί για όσο θα γουστάραμε. έλα δείξε
μου το κωλαράκι σου.

βάλε μου άλλο ένα - χωρίς πάγο - χαμήλωσε και τα φώτα λίγο...

άμα χαμηλώσω τα φώτα θα τα βγάλεις όλα όμως

χαμήλωσε τα φώτα εσύ και βλέπουμε


--------------------------------------------------------------

πότε φεύγεις μωρό;

σε καμιά δεκαριά μέρες

α, ωραία θα τα ξαναπούμε

ναι γιατί όχι

αλήθεια το λέω. σε γουστάρω. είσαι αλλιώς ρε παιδί μου.

τι εννοείς;

δεν είσαι σαν τα άλλα εκεί μέσα.

μα εκεί με βρήκες κι έκανες μαζί μου ότι κάνεις με εκείνους που βρίσκεις εκεί.

άσε μας μωρέ με τις λυσσάρες που όπου βρουν πούτσο κάθονται. που η κωλοτρυπίδα τους είναι πιο χαβούζα κι από μουνί πουτάνας. εσύ μανάρι μου με τρέλανες. γαμίεσαι σαν άντρας.
σαν αγόρι, πώς το λένε. πρώτη φορά ένιωσα ότι γαμούσα αγόρι. με τρέλανες σου λέω. φαίνεσαι κι έξυπνος - καλά κάνεις και δε ζεις εδώ. δε θα την πάλευες.

δεν ήταν κριτήριο μου αυτό. μια χαρά είναι κι εδώ. είσαι απ' τις καλύτερες περιπτώσεις -
είσαι το χειρότερο παράδειγμα για αυτό που λες.

άσε με εμένα ρε μωρό. εσύ έχεις τη ζωή μπροστά σου, έχεις πολύ κόσμο να τρελάνεις ακόμα -
όταν έρχεσαι όμως, να βρισκόμαστε θα περνάμε ωραία.

δεν νομίζω πως θα ξανάρθω

γιατί;

μεγάλη ιστορία. αλλά αλήθεια δεν νομίζω πως-

μωρό, άμα δε γουστάρεις μη λες μαλακίες. φεύγεις από εδώ όποτε φύγεις και δε σε ξαναβλέπω και δεν με ξαναβλέπεις-

όχι αλήθεια σου λέω. καλά, δεν είναι σίγουρο αλλά μπορεί και να μην ξανάρθω. αλλάζουν πολλά αυτές τις μέρες και μέχρι την περίοδο που θεωρητικά θα ξανάρθω θα έχουν αλλάξει όλα. οικογενειακά δράματα.

καλά. άκουσε με. από τον τόπο σου δεν ξεκόβεις εύκολα. δεν ξεκόβεις ποτέ. ακόμα κι αν ο,τι φαινόταν πως σε κρατούσε εδώ σταματήσει να υπάρχει, σε κρατάει πάντα ο ίδιος ο τόπος. έρχεσαι-δεν-έρχεσαι θα υπάρχουν στιγμές που θα θες να γυρίσεις και θα περνάς μια βόλτα και θα βλαστημάς την ώρα και τη στιγμή που ήρθες αλλά πάντα θα έρχεσαι...

...

ε και τότε θα συναντιόμαστε!

...

μίλα μωρό, δείξε μου πόσο έξυπνο αγόρι είσαι

δεν έχω να πω - δεν ξέρω τι - τα έχω παίξει

γιατί;

είσαι... δεν το πιστεύω - δηλαδή - τελοσπάντων - χέστο

γύρνα να δω το κωλαράκι σου άλλη μια

4 Comments:

Blogger greekgaylolita said...

Been there, done that:)

Lolita(σιτεμενη γαρ;)

Αφου απεχθανεται τα λατρεμενα παρκα
και τις εκλεκτες σκιες,γιατι πηγαινει εκει ο χρυσος μου?Πες του ν'άνεβει απο τα μερη μας,ν'αφησει το στρεητογκεηλικη και τα ανουσια γλυκολογα(μα τι λεει ο στομας τους για να γαμησουν,θου κυριε.Εμ,δε ξερουν πως ο love τους πουλαει και τους αγοραζει,αν και μικρουλης:) καταμερους,και να το απολαυσει χωρις τρυπογεωργοσοπουλειες κριτικες.Αδερφες και αδερφαρια, ολοι για αυτα τα ζαρια τα γαμημενα.
Σχεδον..

16/10/06 02:20  
Blogger I have been here before said...

έννοια σου και είπε κι ο love το κατιτίς του παραπάνω για να είναι όλα όπως πρέπει ... σχεδόν

16/10/06 02:37  
Blogger greekgaylolita said...

Ημουν σιγουρος:)
Σχεδον..

16/10/06 03:04  
Blogger . said...

Αχ αυτά τα πάρκα!

17/10/06 14:05  

Post a Comment

<< Home