20.10.06


κοίτα με εμένα που δε θα κάνω κακό --- κοίτα με πριν γονατήσω --- δείξε μου που να πατήσω ---άναψέ μου ένα φως --- δε θα το κάνω δε θα το κάνω --- μη με φοβάσαι που παίρνω αγκαλιά τον καθρέφτη μη σε τρομάζει που τον έκοψα στο σχήμα σου --- δε θα σου κάνω κακό ούτε τολμώ να κοιτάξω --- κοίτα με
πως πετάγομαι κάθε πρωί ιδρωμένος --- άγγιξε λίγο τ' ασήκωτο κεφάλι μου --- άνοιξε ένα παράθυρο --- είμαι παιδί που του αρέσει να είναι ψηλά --- είναι ωραίο να είσαι ψηλά και να φαντάζεσαι πως πέφτεις πως βουτάς --- και κανείς δε σε βλέπει γιατί είναι πρωί πολύ πρωί --- και να φεύγεις είναι ωραίο γιατί είναι ωραίο να επιστρέφεις --- και να ανεβαίνεις ψηλά και να φαντάζεσαι πως πέφτεις πως βουτάς --- και να διαλέγεις μουσικές για την πτώση και να διαλέγεις διάφορες πτώσεις --- να ρίχνεις πρώτα τσιγάρα, χαρτιά, κέρματα --- --- --- και τότε βγαίνει ο ήλιος και δε θες να πέσεις --- δεν ήθελες --- ένα παιχνίδι ήταν ένα βαρετό παιχνίδι μέσα στο κρύο --- δε θα σου κάνω κακό --- δεν ξέρω τον τρόπο --- θέλω το ψέμα έτοιμο που δεν μπορώ να σκαρφιστώ --- θέλω να παίξω τα λόγια σου --- κοίτα με λίγο πριν κάνω κακό

0 Comments:

Post a Comment

<< Home