27.10.06

Θα μου μιλήσεις ή πρέπει να στην πετάξω έξω πάλι;

Δε σε γνώρισα

Καλά είσαι μικρέ;

Καλά είμαι...

Πάλι εδώ;

Φεύγω αύριο. Εσύ;

Εγώ ήρθα άλλη μια φορά, δε σε βρήκα και την έκανα. Νόμιζα πως είχες ήδη φύγει.

Όχι. Αύριο.

Τι φοράς;

Πουκάμισο.

Δε σου πάει. Είσαι μωρό εσύ.

Ένα χαζοπουκάμισο είναι.

Πάμε σπίτι να στο βγάλω;

Δεν πρέπει να αργήσω.

Άργησες την προηγούμενη φορά;

Πετάω αύριο.

Έλα. Πάμε να πετάξουμε μαζί τώρα.

Σε πειράζει να με αφήσεις μόνο μου για δέκα λεπτά;

Να ακούσεις μουσική μες στα μαύρα σκοτάδια θες πάλι;

Ναι. Λίγο.

Πάω στη μηχανή. Σε περιμένω εκεί.

---------------------------------------------------------------

Ανέβα.

Να περάσουμε να πάρω τσιγάρα από κάπου;

Να σου πω... Θες να πάμε για κανα καφεδάκι καλύτερα;

Οκ. Αλλά μετά θα πάω σπίτι.

Ναι ρε μωρό, δεν είπα τίποτα. Ένα καφεδάκι να γνωριστούμε λίγο πριν φύγεις μήπως και μας θυμάσαι όταν ξανάρθεις...

Πάμε.

--------------------------------------------------------------

Δε θέλω να στο παίξω μπαμπάς αλλά έτσι που καπνίζεις θα έχεις πρόβλημα.

Ο καφές είναι.

Να κόψεις και τον καφέ λοιπόν.

Όχι.

Πείσμα.

Εδώ συχνάζεις;

Όχι. Προτιμώ πιο ήσυχα μέρη για να πίνω τον καφέ μου. Αλλά σκέφτηκα πως είσαι μικρός και θα γουστάρεις λίγη φασαρία. Κάτι να γίνεται.

Μπα... Επιλέγω τις καφετέριες ανάλογα με το πόσο καλό καφέ έχω όρεξη να πιω.

Τσακάλι.

Κάτι έλεγες πριν.

Xέστο. Γάμα τα. Σε γουστάρω μικρέ. Μου αρέσεις. Να έρχεσαι. Θέλω να πω-

Με γουστάρεις.

Ναι.

Δηλαδή-

Σε σκεφτόμουν.

Και-

Πήγα στο πάρκο πολλές φορές.

Για-

Εντάξει τη μία με είχαν φάει οι καύλες.

Εγώ πήγα-

Ναι σε είδα είχες πάει και πριν τρεις μέρες, είχες πάει και την επόμενη. Σε είδα.

Αλλά δεν ήξερες τι να πεις ε;

Αλήθεια! Στο κάτω-κάτω... όπως είπες, στο πάρκο ψωνιστήκαμε και γαμηθήκαμε. Τι να σου έλεγα..

Υπερβάλλεις λίγο.

Δεν πειράζει. Σου αρέσουν τα δράματα εσένα είπες.

Ναι.

Δε λέω... με καυλώνεις απίστευτα και ακόμη και τώρα που σου κάνω και γαμώ τις εξομολογήσεις σκέφτομαι πόσο πολύ θέλω να χώσω την ψωλή μου στον κώλο σου και το δάχτυλο μου στο στόμα σου αλλά ρε μικρέ... κάτι έχεις εσύ. Δεν ξέρω... μέλλον; Παρελθόν;

Θέλω να σε διακόψω εδώ και ώρα αλλά δε μου βγαίνει να πω το όνομα σου.

Τι;

Τίποτα. Απλώς θέλω να σε διακόψω.

Και λέγε με όπως θες. " Τι είναι ένα όνομα... "

Να χαρείς...όχι σαίξπηρ τέτοια ώρα...

Ούτε ο καφές είναι για τέτοια ώρα αλλά τον ρούφηξες.

Το ότι εσύ πίνεις ντεκά δε σε κάνει λιγότερο εθισμένο...

Για να κοιμηθώ ρε μωρό...

Να σε ρωτήσω κάτι άσχετο;

Μίλα μου εσύ και λέγε κι αριθμούς αν θες!

Έλα κόφτο τώρα

Πλάκα κάνω

Είσαι άουτ;

Εννοείς ακτιβισμούς και τέτοιες μαλακίες;

Όχι. Απλά άουτ. Μου έκανε εντύπωση που ήρθαμε εδώ για καφέ, που δε μιλάς ψιθυριστά-

Οι ψίθυροι είναι αυτό που τραβά την προσοχή.

Ναι. Αλλά... αν- ας πούμε- εγώ τώρα- πολύ διακριτικά - σχεδόν φιλικά - χαλαρά- σου αγγίξω το χέρι - όχι να στο σφίξω ή κάτι τέτοιο - απλά να το αγγίξω και να σε κοιτάξω στα μάτια-

Με έχεις για τύπο που βγαίνει για καφέ με το αγόρι του κι από πάνω του το παίζει κολλητάρι κι από κάτω του τρίβει το πόδι;

Με μπερδεύεις.

Αν μου πιάσεις το χέρι θα είναι σαν υπόσχεση μικρέ.

Θα είναι σαν να σου πιάνω το χέρι.

Προτιμώ να με χτυπήσεις στον ώμο και να μου πεις "τι μαλακίες λες τόση ώρα"

Ναι.

Α, ναι;

Ναι.

Ναι λοιπόν...

Πάω τουαλέτα.

Να έρθω;

Ναι.

-----------------------------------------------------------------

Τι ώρα φεύγεις αύριο;

Πρωί.

Κρίμα. Να κάναμε μια βόλτα. Ανέβα.

-----------------------------------------------------------------

Εδώ μένεις;

Ναι.

Και τι θα κάνεις τώρα;

Θα ετοιμαστώ και θα βγω για ποτό με τις φίλες μου.

Να ξεκουραστείς πριν το ταξίδι.

Θέλω να σου πω μόνο δύο πράγματα. Και πάρε με στα σοβαρά. Αλλά μην τα αναλύσεις και πολύ.

Να μη μου πεις τίποτα μικρέ. Δε χανόμαστε... Μη χαθούμε τελοσπάντων. Κι εσύ... αυτά που σου είπα...

Τι;

Ξέρω γω... Ο,τι θέλεις κάν' τα

Άντε πήγαινε.

Όχι, θα σε δω να μπαίνεις στην πολυκατοικία.

Θα περπατάω σαν χαζό από αμηχανία. Πήγαινε.


3 Comments:

Blogger koolkiller-ess said...

αν σ΄είχα μπροστά μου θα σου έλεγα : γιατί φοβάσαι τόσο...να δεθείς ; φοβάσαι μήπως δεν δεθεί κι ο άλλος σε αντάλλαγμα ; ή μήπως είναι πιο βαθύ, μήπως ψάχνεις ένα "άλλο μισό", ένα κάτι παραπάνω και πιο απλό ταυτόχρονα; δεν ξέρω, ρωτώ...

27/10/06 11:58  
Blogger I have been here before said...

ειμαι για δεσιμο λες ε?

: Ρ

27/10/06 13:42  
Anonymous Anonymous said...

...ανα-μέν(ω)...

28/10/06 18:07  

Post a Comment

<< Home