3.10.06

γαμίδια και τα σκατά σκατά και τα χουφτώματα και τα σπάσε πόδι και το στόμα του λύκου πες μου καλή επιτυχία επιτυχία καλή τύχη γιατί αν τα πράγματα δεν πάνε καλά δεν έχω ιδέα τι θα συμβεί. στις 9:00 θα συναντηθούμε στα σταρμπακς στο πανεπιστήμιο κι εγώ δεν έχω σταματήσει να χέζω από τις 6:45 που ξύπνησα το είδα τόσες φορές στον ύπνο μου που θα έπρεπε να είχα ήδη συνηθίσει στην ιδέα ότι ήρθε, μαμά, η μέρα που περιμέναμε χρόνια - την αποτυχία δεν περιμέναμε ποτέ. δε θα 'ρθει, ε; πάρε με τηλέφωνο μωρή το ξέχασες ότι είναι σήμερα; μαμά πάρε με τηλέφωνο - ΟΧΙ ΟΧΙ θα κλαίμε πάλι είσαι απίστευτη γι' αυτό δεν με παίρνεις, ε;

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Σταμάτα σου είπα. Εϊσαι αυτό που αγαπάς. Το βράδυ θα'σαι χαρούμενος σαν εκείνη τη φορά, θυμάσαι; Και θα'ρθω με μισό κιλό φιλιά να γλεντήσουμε.

3/10/06 11:13  
Blogger Y.K.M.T. said...

ήταν τέλοιος παντεσπάνισσα...και όμορφος

3/10/06 18:15  
Blogger Y.K.M.T. said...

τέλειος....όταν ενθουσιάζομαι....πάντα ορθογραφικάάάάά

3/10/06 18:20  
Anonymous Anonymous said...

Το ξερα το ξερα το ξερα το ξερα το ξερα το ξερα το ξερα το ξερα το ξερα το ξερα το ξερα το ξερα το ξερα το ξερα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ουΦΦΦ καριολα αποσταση πως θα θελα να σας φιλησω και τους δυο.....

3/10/06 21:37  
Blogger koolkiller-ess said...

poios akribws htan teleios?

3/10/06 21:38  

Post a Comment

<< Home