27.11.06

-Πώς είσαι;
-Δεν είμαι καλά.
-Τι συνέβη;
-Συμβαίνει.
-Τι;
-Δεν μπορώ να πω την αλήθεια και κάτι μου κάνατε εδώ μέσα και δεν μπορώ να λέω ψέματα και τώρα συνεχώς σωπαίνω κι απαντώ σαν χαζοκόριτσο σε ότι με ρωτούν δεν απαντώ σε τίποτα γιατί δεν μπορώ να πω την αλήθεια.-Γιατί δεν μπορείς να πεις την αλήθεια;
-Γιατί πρέπει πρώτα να περάσει από αυτούς που νόμιζα ότι ήξεραν μα τελικά δεν είχαν ιδέα αν δεν μάθουν εκείνοι πρώτα δεν μπορώ να ξεστομίσω τέτοιο μέγεθος. η αλήθεια πρέπει να κάνει μήνες φυλακή κάθε φορά πριν ειπωθεί. το στόμα μου είναι το χαρτί. Κι εκείνοι δεν ξέρουν τίποτα και εγώ τα είχα πει όλα μια φορά. Ξέχασαν; Δεν άκουσαν; Δεν κατάλαβαν; Κατάλαβαν;-Ποιοι είναι αυτοί;
-Το ξέρεις ότι αυτή είναι η λιγότερο σημαντική ερώτηση που θα μπορούσες να κάνεις τώρα.
-Τι θες να σε ρωτήσω;
-Θέλω να πω ψέματα. Γιατί δεν μπορώ να πω.
-Δεν πειράξαμε το κεφάλι σου αν εννοείς αυτό.
-Δεν εννοώ.
-Πάντως είμαι ευτυχής που αν και βασανιστικό για σένα...
-Νιώθω άρρωστη δίχως αυτά. Δεν μπορώ να του πω. Δεν έχω ζήσει.
-Συνηθίζεις να ερωτεύεσαι μέσω συγκρίσεων;
-Πολύ προσωπική ερώτηση δε νομίζεις;
-Κουβέντα κάνουμε.
-Η κουβέντα σου μου στοιχίζει πολλά.
-Αν μπορείς να θέσεις εσύ τα όρια αυτής της κουβέντας τότε δεν υπάρχει λόγος να βρίσκεσαι εδώ.
-Με σιχαίνεσαι.
-Τόσο που θα σε αναλάβω και τσάμπα αν χρειαστεί.
-Η μόνη μου δύναμη είναι το χρήμα λες;
-Η μόνη σου επιρροή.
-Δε συγκρίνω. Ο έρωτας είναι μια γραμμή.
-Τι γραμμή;
-Μια γραμμή. Σαν όνειρο. Δεν μπορείς να πεις τίποτα με σιγουριά. Δεν μπορείς να το διηγηθείς με μια ανάσα.-Δηλαδή έχεις-
-Δηλαδή ξέρω.
-Αυτό δεν είναι μια αλήθεια;
-Είσαι μεγάλος πούστης.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home