15.12.06

\ ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ /

θα σκορπίσω τα λιγοστά μου χρήματα
δίχως δεύτερη σκέψη. θα αγοράσω ρούχα, σοκολάτες και ναρκωτικά
και θα κλειστώ στο σπίτι. θα πλένω τα δόντια μου μέχρι να αστράψουν
και το κορμί μου μέχρι ν' ασπρίσει κι αυτό. θα απαλλάξω το σπίτι από όλες
τις μαλακίες που μαζεύω τόσα χρόνια-θα αδειάσουν συρτάρια, ντουλάπια και κουτιά.
θα ρίξω τις γαμημένες πορτοκαλί κουρτίνες στη χλωρίνη κι όλα τα άσπρα βρακιά μου [και
αυτό με το ροζ λάστιχο και αυτό με τα στρατιωτάκια]. θα αγοράσω μια κούτα τσιγάρα, μπαταρίες και λάμπες. θα αγοράσω βιβλία που θα διαβάσω πιθανώς σε δέκα χρόνια. θα κόψω
κι άλλο τα μαλλιά μου μέχρι να φανεί ότι κουρεύτηκα μόνος μου. μέχρι να φανεί γιατί το έκανα.
θα ξυρίσω όλο το σώμα μου εκτός από τα πόδια για να γεμίσω καινούριες τρίχες. θα σπάσω όλα τα σπυράκια, τα στίγματα, τις κύστες και θα περιμένω να ηρεμήσει το δέρμα μου με την ησυχία του. με την ησυχία μου. θα πλύνω το τραπεζομάντηλο. θα καθαρίσω την τοστιέρα και τον αποχυμωτή. θα αγοράσω ένα ταψί για να ψήσω μελομακάρονα. θα φάω πορτοκάλια και δημητριακά με φυτικές ίνες. θα διαβάσω σαίξπηρ. θα πετάξω τα σκουπίδια. θα πετάξω τα σκουπίδια. θα πετάξω τα σκουπίδια.

3 Comments:

Blogger amvro said...

>>και αυτό με τα στρατιωτάκια



[ +++ :)]

15/12/06 16:42  
Blogger gay super hero said...

Δεν θέλω να λες κακά λόγια. Ακούς εκεί ξεκινώντας από μένα! Αυτό με το ροζ λάστιχο, πολύ γλυκο μου φάνηκε:)

15/12/06 20:34  
Blogger I have been here before said...

να πάτε να ψωνίσετε βρακιά - χριστούγεννα έρχονται

16/12/06 15:12  

Post a Comment

<< Home