6.1.07

ΤΙ ΕΜΑΘΑ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ


δε μου αρέσει ο σβέρκος μου

αποφεύγω κάθε ευθύνη

φοβάμαι το ξύλο και τον πόλεμο


δεν έχω κοινωνικές ευαισθησίες


δεν κλείνω τα μάτια μπροστά στην αλήθεια - κοιτώ αλλού


δεν ολοκληρώνω παρά μόνο σκέψεις


το πέος μου δεν είναι και τόσο χάλια


ο ντεκαφεϊνέ με πείθει


όσο μικρότερο το ποσό, τόσο πιο σπάταλος γίνομαι


μου αρέσουν τα δώρα - αλλά προτιμώ να πεθάνω απ΄το να δείξω συγκίνηση


δεν έχω στυλ


τραγουδώ υπέροχα μα δεν με ενδιαφέρει


αναβάλλω


δεν απολαμβάνω να έχω δίκιο


απολαμβάνω να αποδεικνύεται αργότερα


μετράει η προσπάθεια μόνο όταν δε φτάνω σε αποτέλεσμα


το ότι είμαι αδερφή είναι ένα από τα λίγα ΜΗ σχετικά πράγματα σε εμένα


θα έκανα τα πάντα


απλώς ΘΑ τα έκανα...


ζηλεύω


πολύ

η επιβεβαίωση με πανικοβάλλει - για δέκα λεπτά


έχω ωραία πόδια [ok, το ήξερα και πέρυσι αυτό]


αν ήμουν πλούσιος θα ήμουν νεκρός


γίνομαι ανήθικος όταν καυλώνω


με καυλώνει ο έρωτας


έχω κρίνει βιαστικά ανθρώπους


καλά έκανα


καλά έκαναν κι εκείνοι

"...δεν ανοίγεσαι..."

δεν ανοίγομαι - φαίνομαι

13 Comments:

Blogger Bliss said...

χμ αν ειναι ολα αυτα ενας αντικατοπτρισμος της αληθεια σου
τοτε ολα οσα ειπες ειναι ομορφα αληθινα!
παντως μου εδωσες σημα κατατεθεν να κατσω να κανω μια δικη ανασυγκροτηση!
φοβαμαι μεν να αντιμετωμεπισω τις αληθειες που πονανε εν μερη, αλλα τολμαω δε να γινω καλυτερη!

οπως ολοι μας αλλωστε!

παω να κανω βαλιτσα πεταω αυριο αρκετα το μπλα μπλα

ενα θα πω που δινει εστω δικαιολογια σε καθε μας ανασυγκροτηση :

γουι αρ χιουμαν!!

6/1/07 14:42  
Blogger I have been here before said...

and we are beautiful no matter what

6/1/07 14:45  
Blogger I have been here before said...

καλό ταξίδι

6/1/07 14:48  
Blogger Bliss said...

akribws!!!
na sai kala!:P to elpizw k gw!

6/1/07 15:19  
Blogger les_boi said...

και τωρα που έχεις μαθει τόσα πράγματα τι σκοπευεις να κάνεις γι'αυτό;

6/1/07 21:16  
Blogger I have been here before said...

έχω παραγγείλει το 53 απο το noodle bar... και περιμενω για να φάω ασύστολα και να πιω ξινισμενο beaujolais

6/1/07 21:19  
Blogger les_boi said...

:-)αχ ζήλεψα...:-)

6/1/07 21:55  
Blogger I have been here before said...

ααααα ζηλεύεις κι εσύ....;

:-Ρ

6/1/07 22:27  
Blogger les_boi said...

γενικά ; ναι παρα πολυ αλλα μου περνάει γρήγορα , χεχε ;-)

7/1/07 14:23  
Blogger I have been here before said...

από μόνο του;
χμ...
για να δούμε:

τώρα πίνω γαλλικό και ζωγραφίζω στο paint ενώ περιμένω να αρχίσουν τα Φιλαράκια. κόσμος περνάει κάτω απ το μπαλκόνι μου [κυριακή γαρ, θησείο πιο γαρ ] κι εγώ παρατηρώ...παρατηρώ...παρατηρώ...άλουστος
και βαρετός

ζηλεύεις;

7/1/07 14:30  
Blogger les_boi said...

όχι βαριέμαι...

8/1/07 10:22  
Blogger I have been here before said...

εγώ να δεις! ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΣΗΜΕΡΑ!!!!

8/1/07 10:25  
Blogger Фе́ммe скатале said...

Ξέρεις να λες κι ωραία παραμύθια

8/1/07 15:53  

Post a Comment

<< Home