24.1.07

-Τι κάνει αυτή εδώ;
-Σσσσσς! Θα σε ακούσει...Τι τι κάνει; Η κολλητή μου είναι. Κι είναι διακριτική…πήγε μέσα.
-Που σημαίνει πως ξέρει ότι δε θα έπρεπε να βρίσκεται εδώ. Γιατί δε φεύγει λοιπόν;
-Είναι η κολλητή μου. Έρχεται όποτε θέλει και φεύγει όποτε θέλει. Δε θα τη διώξω... Άσε που δεν καταλαβαίνω γιατί ταράζεσαι τόσο. Η εξώπορτα είναι πολύ πιο κοντά μας...ξέρεις πόσοι περνούν απ’ έξω κάθε λεπτό; Διακόσια διαμερίσματα έχει το κτίριο! Έλα...αγνόησέ την...Θες να της πω να φύγει;
-Όχι ασ' την εκεί μέσα.
-Θα με φιλήσεις τώρα ή να πέσω στα πόδια σου;
-Να πέσεις στα πόδια μου! ...Έτσι… Γονάτισε … Έτσι… Βγάλ'τον έξω... Σου έλειψε ο σκληρός μου πούτσος, ε; …Έτσι…πάρ’ τον βαθιά μέσα να σου γαμήσω το στόμα…Έτσι ναι…έτσι…ρούφα τον…ναι…Τι καύλα είσαι! …Έτσι μωρό μου ναι…ναι… Καύλα…

0 Comments:

Post a Comment

<< Home