26.1.07

Επειδή η ζωή μου χρήζει νοήματος θα κάτσω να ασχοληθώ με το χαρούμενο παιχνίδι-γνίδι που μου πρότεινε ο μοναδικός -στατιστικά αποδεδειγμένο- Πρόβατος.
Έκανα ήδη ένα γρήγορο browsing...flicking-through...πώς το λένε τέλοζπάντων...κι αφενός έπαθα σοκ με το πόσο λίγα πράγματα ξέρω -στημπανέμορφηνήσορόδο τα μόνα νέα που έπεφταν στην αντίληψη μου ήταν τα παιδιά από τη Σκανδιναβία κάθε καλοκαίρι- αφετέρου συνειδητοποίησα ότι η σχέση μου με τις ημερομηνίες και γενικά με το χρόνο, είναι τραγική.
Θα κάνω την υπέρβαση όμως μέσα στο Σαββατοκύριακο, γιατί ούτε γκόμενο έχω, ούτε λεφτά να κάνω κάτι του προκόπη και θα το ψάξω.
Η Στεφανία δεν έχει μυαλό, έχει database και θα με βοηθήσει...


Παρόλα παρόλα παρόλα [αυτά] ,

τσέκαρα τη μοναδική ημερομηνία για την οποία δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ισχύει.
Γεννήθηκα ανάμεσα σε δύο εξώφυλλα που καθόλου δεν ταιριάζουν εικαστικώς με το γαργαφηακλελιστικό ύφος* του μπλογκιού μου[25.2.85 και 4.3.85] :























*

0 Comments:

Post a Comment

<< Home