17.1.07

η μνήμη μου σίγουρα δε θρέφεται με πεθαμένες νήπιες λέξεις

η μνήμη μου είναι ένα παχύσαρκο, πρώην τα πάντα,
φρούτο, κάτω απ' τον πάγκο, με δικές του μνήμες
χυμένες στο χαλίκι

αν τη ζωγράφιζε ένα παιδί
θα ήταν ένας κίτρινος κύκλος
με πράσινο πυρήνα

γιατί τα παιδιά δεν ξέρουν
τι άσχημο πράγμα που είναι η καρδιά

κι εμένα η μνήμη μου
πάλλεται σαν καρδιά
κι είναι το ίδιο άσχημη

ευτυχώς, τη χρησιμοποιώ μόνον όταν
μ' εγκαταλείπουν στο ενδιάμεσο

θα βάλω την καρδιά μου στη θέση της μνήμης μου
θα βάλω ένα παιδί να ζωγραφίσει την καρδιά μου



4 Comments:

Blogger Bliss said...

γιατι εναποθετεις ετσι τα πραγματα?
ποιος σου ειπε ειναι ασχημη η καρδια?
οχι μονο μεταφορικα!
σκεψου πως αυτο το μικρο οργανο
ειναι πηγη ζωης μας!
:*

retousarisma parakalw!

17/1/07 15:31  
Blogger I have been here before said...

ποιος μίλησε μεταφορικά;

17/1/07 20:51  
Blogger les_boi said...

γι'αυτο ακριβώς είναι άσχημη , είναι πηγη κατι (δυνητικά) τοσο άσχημου

18/1/07 23:39  
Anonymous Anonymous said...

Εμένα μ'αρεσε

DDD

23/1/07 06:07  

Post a Comment

<< Home