30.1.07

τα δόντια σου έχουν κιτρινίσει.

σε αυτή τη φωτογραφία είσαι άσχημος.


τα δάχτυλά σου είναι στραβά.


δε σου πάει να είσαι αξύριστος.


έχεις γεμίσει σπυράκια.


πάχυνες λίγο;


τα μάτια σου είναι άνισα.


άκυρο αυτό που φοράς.


κανένας δε βάζει μερέντα πάνω από βούτυρο! μπάζο!


η γενική είναι της Μυρτούς, της Μαντούς, της Αργυρούς, θα μας πεις εσύ τώρα...


σαν χεσμένος περπατάς και καμπουριάζεις περίεργα.


πάλι αυτά τα παπούτσια φοράς;


δε σου πάει αυτό το άρωμα.


έλα μωρέ...παίζει μαζί σου δεν το καταλαβαίνεις;


τι είναι αυτό το χάρχαλο που φοράς;


πάλι κουρεύτηκες μόνος σου;


θα κόψεις τα νύχια σου ποτέ;


τα πόδια σου είναι παγωμένα.


δεν μπορώ να κοιμηθώ από το ροχαλητό σου.


ο Ν. μου είπε πως θεωρεί ανήθικο αυτό που έκανες.


πώς ιδρώνεις έτσι...


....

θα σε κλείσουμε στο ψυχιατρείο αν συνεχίσεις έτσι

ανώμαλε


βλάκα


ψυχάκια


δεν είσαι καλά


θα είσαι ένας αλκοολικός άστεγος


τίποτα δε θα κάνεις


ανώμαλε


βλάκα




τα δόντια σου έχουν κιτρινίσει



βρωμάει το στόμα σου



μωρό μου



παίζει μαζί σου δεν το καταλαβαίνεις;



πώς ιδρώνεις έτσι...



βλάκα



όλο ζητάς ζητάς ζητάς ζητάς ξέρεις πόσα μου κόστισες αυτόν το μήνα;



ανώμαλε



πάλι κουρεύτηκες μόνος σου;



πήγαινε στο δωμάτιό σου!



πώς ιδρώνεις έτσι...



γιατί δε σου σηκώνεται;



ψεύτη



μωρό μου





3 Comments:

Blogger Provato said...

υ πε ρο χο!

30/1/07 16:44  
Blogger Provato said...

μπεεεε το provato και o laughing_sheep είμαι ο ένας ίδιος εγώ ο ίδιος! μπεεε

30/1/07 16:46  
Blogger I have been here before said...

ευχαριστώωωωωωωωωωωωωωωω όλους εσάς τους πρόβατους!

30/1/07 16:59  

Post a Comment

<< Home