15.2.07

Ναι;....
Έλα-τι τηλέφωνο είναι αυτό;....
Α....
Καλά είμαι ναι. Εσύ;....
Στην Πειραιώς. Ανεβαίνω....
Όχι. Με τα πόδια....
Δεν ξέρω δεν έχω ξαναβρεθεί εδώ μυρίζει σοκολάτα πάντως.....
Σιγά! Νωρίς είναι ακόμα-κι άλλωστε δεν έχει ψυχή. Μόνο φώτα....
Δεν έχω ιδέα σε πόση ώρα....
Κανά δεκάλεπτο; Δεν ξέρω δεν περπατώ πολύ....
Όχι δεν πονάνε απίστευτο; Πρώτη φορά που δεν με πονούν τα πόδια μου....
Ε, όχι δεν είναι και τόσο ανηφορικά. Δεν το καταλαβαίνω δηλαδή-δεν είναι από τις ανηφόρες που με τρομάζουν....
Η σκιά μου;....
Η σκιά μου είναι παντού με περικυκλώνει....
Αφού σου λέω έρχονται φώτα από παντού-από πάνω από κάτω από το δρόμο από τα σπίτια-ποια σπίτια δηλαδή....
Ναι μερικές φορές εξαφανίζεται-να τώρα την έχω μόνο μπροστά μου. Να την κλωτσήσω;.... Την κλώτσησα....
Έβγαλε μια φωνή κι έφυγε τρέχοντας. Θα φτάσει σπίτι πριν από 'μένα....
Μα μου αρέσει που περπατώ!....
Ποιο λεωφορείο παιδί μου; Μπαίνω εγώ σε λεωφορείο;....
Έχει στάσεις αλλά πού ξέρω εγώ που πάνε;....
Μα δεν περιμένει κανείς-σου λέω δεν υπάρχει ψυχή. Κανείς δεν περιμένει κανένα λεωφορείο, κανείς δεν περπατά μπροστά μου, κανείς πίσω μου, τα αυτοκίνητα είναι ελάχιστα....
Ούτε για δείγμα. Κι άλλωστε δεν έχω λεφτά για ταξί....
Μα τι σε πειράζει που είμαι μόνος μου και περπατώ;....
Τι ερώτηση είναι αυτή; Φυσικά και θα το σήκωνα-τι εννοείς; Πως το σήκωσα μόνο επειδή δεν ήξερα τον αριθμό;....
Θα το σήκωνα....
Θα το σήκωνα....
Βλέπω ένα μεγάλο σπίτι από ζαχαρωτά και βγαίνει καπνός από την καμινάδα-θα ψήνεται η μάγισσα!....
Τίποτα δε βλέπω! Τα πόδια μου βλέπω και το τσιγάρο μου....
Από την πλευρά που ανεβαίνουν....
Τελειώνει η μπαταρία θα σε πάρω όταν φτάσω....
Σπίτι!....
Ναι έλα γεια....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home