17.2.07

λίγησιωπή

γρατζουνάς τον εγκέφαλό μου πού είσαι δε σε βλέπω με απειλές κι όχι τρυφέρα όπως σου είχα ζητήσει προσπαθείς να με πλησιάσεις να σε ακούσω κι εγώ προσποιούμαι ότι βιάζομαι φεύγω δεν είμαι τόσο δυνατός

είμαι περισσότερο και θα τρομάξεις αν ανοίξεις λίγο τα μάτια σου

θα σε καταστρέψω με τέτοια βραδύτητα που θα νομίζεις πως είμαι άρρωστος πως ΕΓΩ χρειάζομαι βοήθεια και δε σου είπα το καλύτερο είμαι αλλού και δεν ξέρω που είμαι πίσω μπρόστα πίσω σου πάνω σου κάτω σου

έπρεπε να ήσουν εκεί τη στιγμή που μου είπες να φύγω έπρεπε να ήσουν εκεί ΚΟΚΚΙΝΟΣ αν όχι αόρατος και τα λόγια σου σε άλλη γλώσσα θα έβαζα τα κλάματα αν δε φαινόσουν τόσο γελοίος αν σε είχα πιστέψει εκείνη τη στιγμή

ξέρω τι λένε για εμάς τους ιχθείς πως έχουμε τάσεις αυτοκτονίας τάση προς τον αλκοολισμό τα ναρκωτικά την κατάθλιψη όλα από μία φορά μόνο;

αν κάπνιζα χόρτο τον καιρό που ήμασταν μαζί θα έπειθα τώρα τον εαυτό μου πως ήσουν ένα τριπάκι

δεν έχω τίποτα είμαι καλά είμαι μισός

εκτός κι αν...

είμαι βρώμικος

αποχαύνωση η τηλεόραση είναι μέρες τώρα αναμμένη στο ίδιο κανάλι και σκέφτομαι πως έπρεπε να είχα γίνει διαφημιστής ή τουλάχιστον πουτάνα ναι

και πιο χαμηλά...

μου έχει κολλήσει μια μελωδία κι από χτες τη μουρμουράω θα είναι κανένα τραγούδι από αυτά που τραγουδούσες στην τουαλέτα γούσταρα να σε βλέπω να κατουράς κι εσύ κολλούσες "σε έχω δει να χύνεις πού κολλάς τώρα;" "ντρέπομαι" η αλήθεια είναι πως λίγες φορές σε είχα δει γυμνό χωρίς να είσαι καυλωμένος ίσως καμία μόνο τον κώλο σου έβλεπα κάθε φορά που σηκωνόσουν μετά το πήδημα κι έμπαινες στο ντους ποτέ δεν κάναμε ντους μαζί ποτέ δεν κάναμε έρωτα

μου λείπει λίγη σιωπή

αν κρίνω από τη διάθεσή μου είναι κυριακή τι να το κάνω το ημερολόγιο αν είμαι όπως τώρα είναι σίγουρα κυριακή αν τσούζουν τα μάτια μου είναι τρίτη αν καίνε τα πνευμόνια μου τετάρτη αν διψάω πολύ παρασκευή αν δεν έχω κανένα από τα παραπάνω συμπτώματα είναι ή δευτέρα ή πέμπτη ή σάββατο εξαρτάται από την προηγούμενη μέρα ούτε ρολόι χρειάζομαι αφού είναι πάντα επτά

κρέμεται ένας τεράστιος πολυέλαιος απ' το δεξί μου αυτί κι από κάτω μια ορχήστρα περιμένει να παίξει από κάτω για ποιον; όλοι εδώ μέσα είναι κουφοί!

-σε ποιον μιλάς τότε;

ε; Ε;

έχω τη μυρωδιά της ανάσας σου στο στόμα και μέσα μου είσαι ακόμα εσύ με πονάς με πονάς με πονάς

κάποιες στιγμές όλα τα τραγούδια αποκτούν νόημα και μου σπάνε τα νεύρα ακόμα και το μια ωραία πεταλούδα μου φέρνει συνειρμικά στο νου εκείνη τη μέρα στην εξοχή που ήρθε μια πεταλούδα και κάθισε στον ώμο σου ΜΗΝ ΚΟΥΝΗΘΕΙΣ ακόμη και τότε με έγραψες σταρχίδια σου η πεταλούδα έφυγε μακάρι να είχα φύγει μαζί της γαμήσου

μη σβήσεις το φως απόψε

με γρατζουνάς με γρατζουνάς

ντρέπομαι να γελάσω ντρέπομαι να κλάψω επειδή μου είχες πει ότι κάνω περίεργους θορύβους όταν γελάω κι όταν κλαίω δεν έπρεπε να σε είχα αφήσει να με δεις να κλαίω δεν έπρεπε

μπήκα σ' εκείνο το κατάστημα δεν ήσουν εκεί δε σε γνώρισα ποτέ

με γρατζουνάς

παμφάγο ζώο

ή μήπως είμαι πάρα πολύ ευτυχισμένος;

κοιτάς ακόμα;

ωραία


υπόσχομαι. είναι το τελευταίο. δεν υπόσχομαι.

ΛΙΝΚ

4 Comments:

Blogger I have been here before said...

-γράφτηκε κάνα χρόνο πριν από εκείνο με τη διασταύρωση κι με έναν ανώμαλο τρόπο, αποτελεί τη συνέχεια εκείνου με τη διασταύρωση. ήταν 50 σελίδες όταν το τελείωσα. Μετά από ένα χρόνο περιόρισα τις σελίδες σε 20. Χτες βράδυ που το ξαναδιάβασα... οκ θα έκοβα κι άλλα αλλά μετά θα έβγαινε πολύ μικρό και δε θα σου έσπαγα τα νεύρα.

-είναι γραμμένο για άντρα αλλά πάντα φανταζόμουν τη Φωτεινή να το χορεύει

-από πίσω, ο Newman πάλι, αυτή τη φορά με το Drive Away

17/2/07 17:19  
Blogger aris said...

Είσαι ολόκληρος.

Είσαι απλός.

Είσαι δύσκολος.

17/2/07 21:31  
Blogger I have been here before said...

δεν ξερω τι να πω

17/2/07 21:33  
Anonymous Anonymous said...

!!! (kai tis alles 30 parakalw poly)

18/2/07 00:37  

Post a Comment

<< Home