20.2.07

ηαλήθεια γιαταδόντια μου

κάποιες σταγόνες
πέφτουν με τέτοιο τρόπο
ώστε να φτάνουν στο πάτωμα άθικτες
-όπως κάνουν κι οι γάτες

κάποιες σταγόνες είναι πραγματικά μπλε
αληθινό μπλε
κι όχι το ψεύτικο, το αντανακλαστικό

μπλε σαν το υγρό στις λεκάνες των αεροπλάνων

Έβγαλα το δεξί όπως κοιτώ στον καθρέφτη μπροστινό μου δοντι

-Δες! Της είπα... Είναι μια τσίχλα

-Είναι μια τσίχλα! απάντησε έκπληκτη

άρπαξε το δόντι μου από το χέρι μου και το έβαλε στο στόμα της
δεν το πίστευα
δεν το πίστευα

-Μα αυτό είναι μια κανονική τσίχλα...δες ! τη μασάω

δεν το πίστευα

κάποιες σταγόνες, σκέφτηκα,
πριν πέσουν
όσο κρέμονται και τρέμουν και λαχανιάζουν απ' το φόβο...


ΛΙΝΚ

[έλα... μικρό είναι]

5 Comments:

Blogger I have been here before said...

- από πίσω, οι ΣΚΑΛΕΣ που μου έγραψε ο Νίκος για να εξασκώ τη φωνή μου

20/2/07 01:24  
Blogger koolkiller-ess said...

χωρίς δόντια γίνεται μπλε η φωνή...αναγκαστικά

20/2/07 10:26  
Blogger les_boi said...

nice voice boy;-)

20/2/07 16:05  
Blogger I have been here before said...

kk-ess δεν ξέρω αν γίνεται αναγκαστικά, σίγουρα όμως είναι αναπόφευκτο μερικές φορές

:)

_boi μου πρόσεχε τι λες. στο επόμενο audio θα τραγουδήσω!

*

20/2/07 17:51  
Blogger aris said...

Για να δούμε...

21/2/07 02:14  

Post a Comment

<< Home