22.2.07

θασκάσεισταμούτραμουηζωήμου

Χτες πήρα ηρεμιστικά. Εντάξει ήταν από τα φυτικά τα τάχα μου. Αλλά πήρα. Πήρα πέντε. Για να σταματήσω να κλαίω, να
νιώθω τα αγγεία στο κρανίο μου, να τρέμω, να παγώνω, να μιλάω μόνος μου, να χτυπάει η καρδιά μου τόσο δυνατά, να
σκέφτομαι, να μετράω, να φοβάμαι. Χτες φοβήθηκα πολύ. Παραλίγο να σβήσω. Έβλεπα τα μάτια μου να μαυρίζουν, το παρόν
μου να μαυρίζει, ήθελα μια συμβουλή, μια βοήθεια και δεν μπορούσα να τολμήσω να σκεφτώ πως ήμουν μόνος γιατί δεν είμαι
μόνος. Η αλεξάνδρα με παρακάλεσε να προσέχω με τις απουσίες γιατί δεν μπορεί να φανταστεί το έτος χωρίς εμένα. Η
αλεξάνδρα. Που ως τώρα είχαμε ανταλλάξει τρεις κουβέντες και μερικά τραγούδια. Η βασίλισσά μου η Θεοδώρα με είδε και δε ρώτησε τίποτα. Μόνο με πήρε αγκαλιά και μ' άφησε να κλάψω κρυφά πάνω της. Ο αλέξανδρος μου είπε "έτσι όπως σε
βλέπω θέλω να σε φιλήσω στο στόμα" αλλά με φίλησε στο λαιμό γιατί είναι σκυλόμουνος όπως λέει κι αποφάσισα να σκύψω το κεφάλι και να πάρω φόρα, να πάω σήμερα καθαρός και με δύναμη έτοιμος να εκτεθώ να απολογηθώ να αντιμετωπίσω να σταματήσω να κρύβομαι από τις επιλογές μου να ζητήσω κατανόηση, έστω με θράσος. Χτύπησε το ξυπνητήρι στις 10 το πρωί. Τέντωσα τα πόδια μου. Δεν έχω πονέσει σωματικά τόσο πολύ στη ζωή μου. Ένας μυς στη γάμπα μου τραβήχτηκε κι άλλαξε θέση τον έβλεπα, έτρεμε το πόδι μου παραμορφωμένο, λιποθύμησα. Σηκώθηκα ώρες μετά και δεν μπορούσα να περπατήσω από τον πόνο. Τώρα μπορώ. Αλλά πονάει λίγο. Κανείς δεν με πήρε από τη σχολή. Θα νομίζουν ότι έχω πάρει την απόφασή μου. Ψάχνω on-line, δώρο για τον γιαννάκη που έχει γενέθλια αύριο.


ΛΙΝΚ

8 Comments:

Blogger I have been here before said...

οι πρωτες λέξεις του born never asked της LAURIE ANDERSON ακούγονταν πριν ανοίξει για πρώτη φορά η αυλαία μπροστά μου. πάνε χρόνια. περίεργο...

22/2/07 19:02  
Blogger Provato said...

την επόμενη φορά να μην πάρεις ηρεμιστικά. να με πάρεις τηλέφωνο.


Ok?

μπεεεε μπεεε μπεεε

22/2/07 19:27  
Blogger Provato said...

This comment has been removed by the author.

22/2/07 19:28  
Blogger I have been here before said...

γιατί; έχεις κάτι καλύτερο;



εντάξει, θα ψάξω στο χρυσό οδηγό όλους τους πρόβατους

22/2/07 19:29  
Blogger aris said...

FEEL IT.
Στη μοναξιά κάνε ένα ακόμη βήμα.

22/2/07 21:05  
Blogger I have been here before said...

κουτσός;

22/2/07 21:06  
Blogger aris said...

Ρε τρελέ ,δεν παίζεσαι! :D

22/2/07 22:38  
Blogger I have been here before said...

i've been told...

; )

22/2/07 22:39  

Post a Comment

<< Home