20.2.07

ηχώρα εντός

στο γυρισμό παρατηρούσα πόσο όμορφος ήμουν
και πόσο όμορφοι ήταν οι φίλοι μου
και κατάλαβα αμέσως τη διαφορά ανάμεσα στη χαρά
και την ευτυχία
δεν ξέρω όμως κατά πόσο είμαι ικανός να διοχετεύσω
αυτό το σύνολο
σε όλες τις μέρες σε όλες τις ώρες ακόμη κι όταν
όλα χάνονται επειδή τα κλωτσάω στον ύπνο μου,
όπως κλωτσάω τους εραστές μου, τους αγαπημένους μου.

οι δυστυχίες μου ως τώρα ήταν μόνο τόποι
και τα αγόρια, θύελλες

είμαι για πολλά
όχι επειδή είμαι εγώ
επειδή όλοι είμαστε για πολλά
δεν περισσεύουν όμως άλλες καλές πράξεις
κι έτσι κοιτώ μέσα μου
να βοηθήσω εμένα
κοιτώ γύρω μου και πρέπει να κάνω το ίδιο
η δύναμη είναι το χέρι που διπλώνει το τίποτα
το κάνει σαΐτα και το στέλνει στο διάστημα, στην διπλανή αυλή
στη χώρα εντός
στη γη με το χώμα σαν τούλι

γεννήθηκα με ένα σπόρο στο στόμα μου
και με τη σιγουριά ότι μπορώ να πετάξω πάνω απ' την έρημο

κοιτώ τον ουρανό
και γίνεται έδαφος

και ξεκινάει η βροχή να ανεβαίνει
από τους δρόμους
στα σύννεφα

ΛΙΝΚ

μου έχει γίνει εμμονή το ξέρω

4 Comments:

Blogger I have been here before said...

-πισω, το triumphant απο royksopp

20/2/07 23:20  
Blogger les_boi said...

marv...

21/2/07 01:59  
Blogger I have been here before said...

curtsey

21/2/07 02:33  
Blogger koolkiller-ess said...

"γιατί όλοι είμαστε για πολλά"...δυνατό!

21/2/07 14:13  

Post a Comment

<< Home