13.2.07

photo album

γρασίδι
εγώ γυμνός
γύρω στα πέντε
ή στα δεκαπέντε

παγωτό-γιαούρτι

στο στρατό με φωνάζανε
ο Χ
για τα μάτια μου

κανείς δεν κατάλαβε
τη μέσα πλευρά
κανείς δε δοκίμασε
το τυφλό νερό

και κανείς πουθενά
μόνο ένας εδώ

η ουρά κάποιου σκύλου
κάτω από τη βροχή
ή πίσω από το συρματόπλεγμα
ή το μανίκι μιας γούνας πίσω απ' τα κάγκελα

"Οι τρεις μάγοι με τα δώρα;" με ρωτά η δασκάλα.
Της λέω: "Όχι. Ο Κουν, ο Τσαρούχης κι ο Χατζιδάκις.
Κι από πίσω ο Τσέχωφ γράφει ένα έργο."

"Μα αυτό μοιάζει με πουλί!" λέει η δασκάλα.

-Δεν το ξέρετε; Ο Τσέχωφ ήταν πουλί.
-Και γιατί τα πρόβατα; Γιατί η Παναγιά με το μωρό;
-Δεν είναι η Παναγιά. Είναι η μάνα μου. Και μέσα της είναι η μάνα της. Που κρατά εμένα.
-Και τα πρόβατα;
-Δεν είναι πρόβατα. Είναι οι τυφλοπόντικες στο εξοχικό μας στις Άλπεις.
-Ααααα...Κι αυτό λοιπόν είναι ένα εντελβάις!
-Όχι. Όχι.
-Λοιπόν τι είναι;
-Όχι.
-Λοιπόν;
-Εσείς. Σας αγαπώ. Είστε εσείς.

"Άσε με να μαντέψω! Οι τρεις αδελφές του Τσέχωφ;" λέει η δασκάλα.
Της λέω: "Όχι. Η Μήδεια, η Κλυταιμνήστρα και η κυρία Δήμητρα."

-Και το πουλί από πίσω;
-Ένα πουλί από πίσω. Μην είστε καχύποπτη.
-Δεν είναι ο Τσέχωφ;
-Ο Τσέχωφ; Ο Τσέχωφ ήταν άνθρωπος!
-Δεν το ξέρεις; Ο Τσέχωφ ήταν πουλί.

Γρασίδι
εγώ γυμνός
στα τέσσερα γύρω στα δεκατέσσερα




0 Comments:

Post a Comment

<< Home