1.3.07

παιδάκι, νόμιζα πως μόνον εγώ είχα γενέθλια αυτήν τη μέρα

προτιμώ να γιορτάζω τα γενέθλιά μου ανήμερα κι όχι όποτε βολεύονται οι προσκεκλημένοι.

παιδάκι είχα ζητήσει από την Έμμα, για τα γενέθλιά μου, μια μαρμελάδα Santa Rosa. Η μαμά ως Ελβετίδα αρνείτο να καταργήσει τις Μπον Μαμόν και δεν μου την έπαιρνε.

τέτοια μέρα, συνήθως η μαμά έφτιαχνε ψαρονέφρι με άσπρη σάλτσα και ταλιατέλες και κορμό με σοκολάτα και μπισκότα.

για μήνες, κάθε χρόνο, μετά τα γενέθλιά μου, κοιτώ πίσω [ή μπροστά -αν είσαι της ανατολίτικης σχολής] και λέω: Πέρασαν δύο εβδομάδες κιόλας...ένας μήνας...τρεις...

κάθε χρόνο αποφασίζω να μην πω σε κανέναν ότι πλησιάζουν τα γενέθλιά μου. κάθε χρόνο, μέρες πριν, το αναφέρω ξανά και ξανά.

είμαι πλέον στην ηλικία που λέω στους φίλους μου τι θέλω να μου πάρουν αν και η άποψή μου για τα δώρα είναι η γνωστή [όποτε γουστάρεις ό,τι γουστάρεις για όποιον λόγο γουστάρεις και σε όποιον γουστάρεις].

φέτος θα ήμουν ικανοποιημένος με κανα-δυο κούτες τσιγάρα ή μια σακούλα γεμάτη μπισκότα.

δε στενοχωριέμαι όταν κάποιος ξεχνάει τα γενέθλιά μου. κουνάω, όμως, την ουρά μου όταν τα θυμούνται άνθρωποι που δεν περίμενα να τα θυμηθούν.

η μάνα μου έχει γενέθλια ακριβώς δύο εβδομάδες μετά από εμένα. αλλά εγώ είμαι λίγο μεγαλύτερος.



8 Comments:

Blogger koolkiller-ess said...

happy birthday 2(2) u

1/3/07 11:19  
Blogger Provato said...

μπεεεεεεεεεμπέεεεεεερθντέι χάπι!!!!


όλα τα καλά του θεού εύχομαι! να έχεις ό,τι ποθείς και να γίνεις ό,τι είσαι!


μπεεεεε :-)

1/3/07 16:49  
Blogger I have been here before said...

φχαριστώ! happy days και σε 'σας

1/3/07 17:47  
Blogger aris said...

Χρόνια καλά, πολλά και λεύτερα ;D

1/3/07 18:45  
Blogger I have been here before said...

επίσης!

: )

1/3/07 18:52  
Blogger billzouk said...

Χρονια καλα!

2/3/07 12:02  
Blogger To Μπρίκι said...

Happy belated birthday!!
Happy days, happy life, all happy in your life

2/3/07 16:25  
Blogger I have been here before said...

:)

thank u thank u thank u

**************** *

2/3/07 17:45  

Post a Comment

<< Home