8.3.07

κι είχες μιΑ σκασίλα...

κάποιος αναγνώστης του μπλογκιού μου - σκέτος αναγνώστης - με έκανε αντ στο εμεσεν αυτεπάγγελτα κι άρχισε να μου μιλάει. [αυτό έγινε πριν πολλές πολλές μέρες.] για κάποιον περίεργο λόγο εγώ ήμουν μες στην ξινίλα ενώ ο αναγνώστης προσπαθούσε με πολύ γλυκό τρόπο να μου αποσπάσει μερικές λέξεις. απαντούσα μονολεκτικά λες και συμπλήρωνα τεστ του κοσμοπόλιταν στο κομμωτήριο και με ενοχλούσε το διαστημικό κράνος που ψήνει την ντεκαπάζ.
το κατάλαβε και με ρώτησε αν ήμουν κουρασμένος. είπα ναι και συνέχισα να απαντώ στις ερωτήσεις του. ρώταγε με λύσσα και ορμή. μετά από ώρα δεν άντεξε και μου είπε:

ela kane mou ki esy kamia erotisi. de theleis na matheis kati gia mena?

και τον ρώτησα

olin aytin tin ora pou milame, ti exeis katalavei gia mena?

για ώρα έβλεπα κάτω στο παραθυράκι το μήνυμα apaytoulis is typing a message...

αλλά δεν ερχόταν απάντηση. δεν ήξερα τι να περιμένω. πράγμα σύνηθες. αλλά αγχώθηκα εκείνη τη στιγμή. πρώτον γιατί δεν είχα όρεξη να διαβάσω κάποιο υπερμέγεθες ψυχογράφημα και δεύτερον γιατί δεν είχα καμία μα καμία όρεξη να ανακαλύψω κάτι για 'μένα εκείνη τη στιγμή.

είχα ήδη ανοίξει τον creator μου όταν πορτοκάλιασε το τετοιάκι στο πλάι [τα έχω στο πλάι αυτά] της οθόνης. θα τα έκανα κοπιπέηστ αλλά τα φατσάκια κι όλα τα άλλα χαζοχαρούμενα και έλεος και περισσότερο από εκνευριστικά φατσουλίνια και λοιπά σχεδιάκια βγαίνουν αλλοκότως εδώ.

loipon

exw katalavei, h mallon exo ypopsiastei gia sena,

apo osa les ki apo osa grafeis sto blog sou

oti eisai

monaxopaidi

oti pasxeis apo kapoia astheneia kai isos pethaineis

oti kaneis kataxriseis kai den prosexeis

oti erotevesai eykola

oti exeis kapoio katapiesmeno oneiro

oti exeis megalo poutso

tora pou to ksanaskeftomai

mallon exeis aderfia

mporei kai polla

alla eisai o agapimenos gios h o mikroteros kati tetoio

xm

exo katalavei oti de diavazeis alla kapote diavazes poly

genika variesai ligo

mallon kapnizeis poly alla den mporo na apofasisw an kapnizeis kati se afiltro camel h prince h kati se pio thyliprepes opos davidof h cartier

genika den exo katalavei an eisai apisteyta skliros h apisteyta tryferos ki eyaisthitos

mmm

ayta

πόσο με εκνεύρισε όταν μου ζήτησε επαληθεύσεις και διαψεύσεις.... πατούσα άσχετα κουμπάκια στο πληκτρολόγιο για ώρα, έτσι για να τον τσαντίσω που κι εκείνος πριν με είχε και περίμενα, πατούσα ξεπατούσα πατούσα ξεπατούσα και στο τέλος του είπα

bariemai ligo tora [ ara sto ena sou apantw. ta ypoloipa alli fora ]

ακολούθησαν μερικά φατσουλίνια κατηγορίας : καληνύχτα, νυσταζωπώςνυσταζω, αντε να κλείνουμε σιγά-σιγά, τον έκανα μπλοκ και έπεσα για ύπνο.

το μόνο πράγμα απ' όλα όσα μου είπε, το μόνο που με έβαλε σε σκέψεις ήταν εκείνο με τα θηλυπρεπή davidoff... σήμερα όμως με έπιασε ένα κατιτίς και κοίταξα όλα τα ποστ μου όλα όλα όλα [ίσως επειδή το σάββατο κλείνει ένας χρόνος από την πρώτη φορά] και τον θυμήθηκα τον απαυτούλη αναγνώστη. θα τον κάνω ανμπλοκ άμα τον πετύχω στον εμεσέ, να του γεμίσω την οθόνη φατσουλάκια και φατσουλίνια έτσι γιατί μου την έσπασε. ώχου.







0 Comments:

Post a Comment

<< Home