3.3.07

γιατί είσαι στενοχωρημένη Τάμτα;

Στέκεται στο πλάι μου. Τι αγώνας κι αυτός. Έχουμε κι οι δύο πρόβλημα με τον ιδρώτα.
Εγώ ιδρώνω πολύ. Εκείνος, πάλι, καθόλου. Εκείνος, μυρίζει περισσότερο. Και συζητάμε συχνά για τις μυρωδιές μας. Ανίκανοι να περιγράψουμε, ο ένας του άλλου. Τον ρωτάω: Πώς μυρίζει το σπίτι μου όταν μπαίνεις μέσα; Και μου λέει πως το σπίτι μου έχει γεύση, δεν έχει μυρωδιά. Σαν το φιλί μου; τον ρωτώ... Και καταλήγουμε πάντα στο ότι πρέπει να κόψω το τσιγάρο.


1 μασημένο αμύγδαλο

Θέλω να κοιμηθούμε μαζί. Στο κρεβάτι σου.
Θέλω να ξυπνήσουμε μαζί. Στο κρεβάτι σου.
Θέλω να περάσουμε όλη την ημέρα μαζί. Στο κρεβάτι σου.


Λες και έφταιγα εγώ που τόσα χρόνια δεν είχα αλλεργίες - φυσικά και του το 'πα!

[enters sarah kane : αν γαμηθούμε δε θα ξαναμιλήσουμε ποτέ]

αν μιλήσουμε λίγο ακόμα, δε θα γαμηθούμε ποτέ
ας μιλήσουμε για σεξ
ας μιλήσουμε σαν βροντές
σαν αντίπαλες τρικυμίες: Εσύ στο Μυρτώο για το οποίο δεν έχω ακούσει κάτι κι εγώ...
Εγώ θα βάφομαι.

φυσικά και ξέρω πως μυρίζει ένα μουνί
με έχουν γαμήσει παντρεμένοι


yassou κι εσένα σαρμπελ!


0 Comments:

Post a Comment

<< Home