1.3.07

nonε of yoυr bυsinεςς, ί know

...τελικά το μόνο ανυπόφορο είναι η νύστα εκεί γύρω στις 6-7 το βράδυ και η πείνα λίγο νωρίτερα.
Άντε και το μάθημα το κύριου Διαβάστεσολωμό Καικάλβο, αλλά με λίγο ούζο και daydreaming δε γαμιέται, περνάει κι αυτό. Ίσως απλώς να ήταν καλές οι τελευταίες μέρες.
Μπορεί να προτιμώ να με πατήσει φορτηγό πριν φτάσω στη σχολή απ' το να φτάσω στη σχολή,
όμως έχει πλάκα εκεί μέσα τελικά.
Οι στιγμές που οι συμμαθητές μου με θαυμάζουν, με σιχαίνονται, μου κάνουν αστεία, που ανταλλάζουμε απόψεις γιατί
ΟΛΟΙ έχουμε άποψη για τα πάντα κι αυτό θα μας φάει,
οι αντιπάθειες που δημιουργούν τις πιο φιλικές κλίκες, ο ανταγωνισμός,
η Κατερίνα στο κυλικείο με το βρωμόστομα, που την έμαθα να κάνει και φρεντοτσίνο και τώρα η καριόλα
το χρεώνει 2 ευρώ και σκέφτεται να το πάει 2,20,
οι πρόβες με τη Βασίλισσα μου γιατί ρε πούστη μου είμαστε γαμάτοι,
οι πρόβες με το Φατσόνι γιατί με κάνει να γουστάρω τη σκηνή μας ενώ μισώ τη σκηνή μας,
οι ατάκες την ώρα του μαθήματος, απροκάλυπτο χιούμορ και κακίες πολλές κακίες,
το γλύψιμο στους καθηγητές,
η Πεπίτα που είναι στον κόσμο της και που μια Παρασκή ήρθε μόνο για να μας πει ότι δε θα έμενε
γιατί είχε πρεμιέρα η παράστασή της, αλλά ήθελε να ξέρουμε ότι μας αγαπάει και μας νοιάζεται
γι' αυτό κι είχε έρθει αυτοπροσώπως να μας το πει και είναι η καλύτερη δασκάλα έβερ,
ο Μαλάκας που με μισεί και τον μισώ και με αγνοεί και τον αγνοώ αλλά μετά την τελευταία πρόβα στο μάθημά του χαμογέλασε στο Φατσόνι και σε εμένα, λέγοντας ότι τέσσερα χρόνια δίνει αυτό το κομμάτι
και μόλις τώρα άρχισε να το ανακαλύπτει και πιθανότατα έχουμε βοηθήσει σε αυτό,
η Τζόρτζια που κινεί τα νήματα εκεί μέσα και που ψαρώνει τα πρωτάκια στο διάδρομο
αλλά σκάει και κάτι πουτανίστικα χαμόγελα για να καταλάβουμε ότι του χρόνου θα είναι καλή μαζί μας,
ο Τεμπελιές, η Αγάμητη Τζίτζικα, ο Αςαφήσουμετημήδεια Κιαςμιλήσουμεγιαμένα-ό,τι πιο σέξυ κυκλοφορεί σε φιλόλογο σε αυτή τη χώρα,
οι φωτογραφίες σε όλους τους τοίχους, το φοιτητικό πάσο, η ατέλεια...


είναι η πρώτη φορά στη ζωή μου που την ημέρα των γενεθλίων μου θέλω να πάω στο μάθημα φορτωμένος γλυκά.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home