8.3.07

απόψε

άλλα αστέρια θα σβήσουν μακριά
κι άλλα θα δούμε να σβήνουν

όπως συμβαίνει κάθε βράδυ

απόψε

θα φορέσω το σύμπαν μου
χωρίς κοσμήματα

φοβήθηκα πολύ τους κακούς στα παραμύθια
ποτέ όμως τις μάγισσες

γιατί δεν είχαν επιλογή

απόψε δυο λέξεις
αλλάζουν
κι ενώ μπαίνει η μία στα ρούχα της άλλης,
εκεί που έμοιαζαν τόσο,
τώρα διαφέρουν

τις είδα για λίγο γυμνές
και ντράπηκα

και μου σηκώθηκε λίγο

προτιμώ να θυμάμαι λέξεις
παρά να μαθαίνω καινούριες

απόψε θα φορέσω το σύμπαν μου
και θα πάρω αγκαλιά το χουζούρικο μωρό μου
θα του κάνω παράπονα τώρα που προλαβαίνω
κι ας μην έχω το δικαίωμα

κάποιες θάλασσες θέλω απλώς να τις βλέπω
και σ' άλλες θέλω να βουτήξω
άντε άντε! your file is available for download...

5 Comments:

Blogger I have been here before said...

από πίσω: cello suite 1 [δεν παίρνω κι όρκο όμως] του Bach από Yo Yo Ma και μετά, μάθημα ορθοφωνίας...

8/3/07 15:26  
Blogger koolkiller-ess said...

πολυ θεατρικό :-)

9/3/07 00:11  
Blogger aris said...

Σε είδα στον ύπνο μου. Τρελό ε?
Κι όμως. Σε είδα.
Ήρθα σπίτι σου.
Γνώρισα την μητέρα σου.
Έτσι είδα , μην διαφωνείς.
Σε πείρα με την μηχανή (που δεν έχω)
και κάπου πηγαίναμε.
Το όνειρο ήταν σκοτεινό.
Σε κάποια στιγμή σε άφησα σε μία καντίνα και σου είπα "θα έρθω σε λίγο να σε πάρω. Πάω να βρω βενζίνη.Πρόσεχε."
Στο όνειρο υπήρχαν μόνο εχθροί.
Έφυγα και έψαχνα να βρω καύσιμα.
Παντού εχθροί.
Δεν τα κατάφερα...
Συγνώμη...


Το είδα.

9/3/07 04:47  
Blogger I have been here before said...

marte:

ωστε εσυ ησουν...

10/3/07 19:16  
Blogger aris said...

Στο όνειρο ναι.
Στο ξύπνιο όχι.

Στο ιδανικό σκοτάδι εμφανίζομαι
και χάνομαι με την ανατολή του ψεύτικου ήλιου.

10/3/07 22:27  

Post a Comment

<< Home